Tehnoloogia
annab
kasvueelise
MIXD tegutseb reklaami, loovuse ja tehnoloogia ristteel. Teeme klientide jaoks oluliselt enam, kui on produktsioon ja meedia planeerimine. Aitame brändidel läbi uue tehnoloogia ja analüütika jätkusuutlikult äri kasvatada, kasutades selleks kõiki võimalusi, mida tehnoloogia pakub. Oleme interdistsiplinaarne hübriidagentuur, mis on orienteeritud eelkõige brändide ROI kasvatamisele.
"Always on" ehk voogturundus
Tehnoloogia on traditsioonilised äri- ja turundusmudelid kiiresti arenema pannud. Kommunikatsioon on ühe enam muutumas pidevaks protsessiks, mille tulemuslikkus on otseselt mõõdetav. Meie kireks on nende protsesside analüüsimine, tulemuslikkuse kasvatamine ja oma kompetentsidest lähtuvalt turundusmeeskondade konsulteerimine ja arendamine.
Tulemuseks on koostööprotsess, mille käigus MIXD ja bränd läbi kokkulepitud briifi lahendavad probleeme läbi loovuse ja tehnoloogia ning mõõdavad konversioonide mõju brändi äri kasvule.
Väljakutseteks valmis
MIXDi interdistsiplinaarne lähenemine seab kliendiga kostöös esikohale kliendi äri kasvatamise. Kui Sinu brändil on väljakutseks uue digitaalse toote, kodulehe, äpi, lojaalsusprogrammi või mistahes muu e-kommerts lahenduse turumahu kasvatamine või uue lahenduse lansseerimine, siis MIXD on just Sinu jaoks loodud. Võta meiega ühendust ja arutame, kuidas MIXD saab olla Sinu ideaalne digipartner.
Produktsioon
Meie põhiline digiproduktsiooni skoop on seotud kommunikatsiooniga - loome kampaaniate maandumislehti, teeme kodulehti, veebibännereid, kampaaniarakendusi jt kampaaniatega seotud digilahendusi. Meie meeskonnas on kogenud animaatorid ja 3D spetsialistid, kes loovad igapäevaselt sisu nii TV kui digimeedia ekraanidele.
Analüütika
Turundusanalüütika mängib järjest suuremat rolli digitaalses ruumis edu saavutamises. Meie spetsialistid aitavad brändide ROI mõõtmiseks ülesse ehitada kompleksseid analüütikasüsteeme ning neid siduda kasutusel olevate CRM ja müügiplatvormidega. Kõik, mis on vaja kommunikatsiooni tehtud investeeringute tasuvuse mõõtmiseks. Digispetsialiste toetab projektide elluviimisel in-house arendusmeeskond.
Meedia
Usume vankumatult, et loovus ja meedia optimeerimine peavad käime käsikäes. Ükski meediaplaan ei tohiks olla kivisse raiutud ja konversiooni "funnel" peaks alati olema ka loovjuhi silma all. MIXDi planeerib projektides kogu vajaliku meedia TVs, välimeedias, raadios, trüki- ja digimeedias. Meie meediaspetsialistid on aktiivselt projekti juhtimise juures ning koos meedia optimeerimisega juhivad ka loovmeeskondi - tuues pidevalt tulemuslikkuse infot loovmeeskonnale ning igapäevaselt arendades kommunikatsiooni kvaliteeti edasi.
Loovus
Loovus on meie lahutamatu osa. Iga telereklaam või SMS saab olla efektiivsem läbi hea loovidee. Täna aga ei piisa enam ühest heast ideest mis on igasse kanalisse adapteeritud. Täna oleme võimelised kommunikeerima väga kitsaid segmente ja olema valmis sõnumit dünaamiliselt muutma vastavalt sellele kuidas tarbija reageerib. Meie loovlähenemised on alati strateegiliselt mõtestatud end piisavalt dünaamilised, et võimaldada turundusvoo optimeerimist.
Kuidas
saaksime
sind aidata?
Kirjuta meile, mis on Sinu väljakutse ja võtame Sinuga ühendust